FAQ

Barbaric telefoon

Korting, betalen, verzending

Je kunt je bestelling betalen via iDeal, creditcard, Bancontact en Klarna. En natuurlijk met Barbaarse biljetten (onze cadeaubonnen).

Onze standaard levertijd is één dag* bij bestellingen op werkdagen vóór 15.00 uur. Bestel je op werkdagen na 15.00 uur of in het weekend, dan kan de levertijd oplopen met een dag.

Uitzonderingen hierop zijn (feest)dagen waarop DHL/PostNL geen pakketten bezorgt.

*We zijn natuurlijk afhankelijk van de snelheid van DHL/PostNL.

Verzending is gratis in Nederland en België.

Wij verzenden naast Nederland ook naar België, Duitsland en Spanje. Verzending naar BE is gratis. De verzendkosten zijn in DUI €5,99 bij een bestelwaarde tot €50,00 en gratis verzending bij een hogere bestelwaarde.

Verzending naar Spanje is gratis bij besteding vanaf €55,00. Bij een lagere bestelwaarde kost het €5,99.

De standaard levertijd is twee tot acht dagen, afhankelijk van het land.

Direct na het afronden van je bestelling, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. Vervolgens ontvang je een mailtje wanneer de bestelling is verzonden, inclusief een link naar de statuspagina. Zo weet je dus continu waar-ie uithangt.

Zijn er bijzonderheden, dan brengen we je daarvan natuurlijk ook op de hoogte.

De bestelling op een ander adres laten bezorgen is zeker mogelijk. Vul bij het factuuradres je eigen adresgegevens in en bij het bezorgadres de adresgegevens van het adres waar je het pakket bezorgd wil hebben.

Goed idee, doen! We hebben verschillende productsets samengesteld die leuk zijn om cadeau te doen. Kies bij het verzendadres voor het adres van de ontvanger en wij versturen het rechtstreek naar de lucky barbaar.

Cadeauverpakking: bestel de cadeauverpakking erbij, extra leuk.

Gratis kaartje erbij: wil je een korte boodschap toevoegen of laten weten van wie het cadeau komt, vermeld dat dan in het opmerkingenveld bij het afrekenen.

Pakbon: bij elke bestelling zit een pakbon, met daarop de naam en het adres van de afzender en de ontvanger. Wil je je cadeau anoniem versturen (dus zonder pakbon), vermeld dat dan in het opmerkingenveld bij het afrekenen.

Door je in te schrijven voor de nieuwsbrief word je lid van onze tribe. Members ontvangen regelmatig leuke acties en kortingen. En natuurlijk de beste baard-tips.

Alleen tijdens actieperiodes (momenteel is er geen actieperiode voor shoptegoed).

Producten, ingrediënten

En of wij die verkopen! We hebben digitale cadeaubonnen en fysieke cadeaukaarten. Geheel in stijl en voor elk budget een optie, vanaf €20. Welke barbaar maak jij blij?

Op elke productpagina vind je de ingrediëntenlijst onder het kopje, hoe kan het ook anders, 'Ingrediënten'. Dezelfde informatie staat natuurlijk ook op het etiket van het product.

Hier vind je alle ingrediënten van de Barbaric-producten van a tot z, inclusief informatie over wat het is en wat het doet in een product.

Op elke productpagina staat een korte uitleg over het gebruik en op het etiket van het product natuurlijk ook. Maar meer informatie en inspiratie is altijd fijn, we get it. Lees daarom ook de Baardblog.

Dit is een vraag die we vaak krijgen en hoort dus zeker thuis op deze pagina. Naast dat de drie een andere substantie hebben (van vloeibaar naar hard), zijn baardolie en baardbalsem gericht op verzorging en baardwax op styling. Meer over het verschil tussen baardolie, baardbalsem en baardwax lees je hier.

De namen van de barbaarse wapens staan voor de geur die het product heeft. Elke geur is lekker mannelijk en door de houtachtige ondertonen zijn alle geuren goed met elkaar te combineren. Lees hier waar elke geur naar ruikt.

Retourneren

Dat kan. Tot 14 dagen na ontvangst van het product heb je de tijd om een retour aan te melden via account.barbaric.nl.

Let op: het uitgangspunt is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen. Alleen producten die voldoen aan de retourvoorwaarden, kunnen wij als retour accepteren. Stuur je een product retour dat hier niet aan voldoet, dan is de aankoop definitief en brengen we kosten in rekening om het product naar je terug te sturen.

Nee, de kosten komen voor rekening van de klant.

Een retour wordt geaccepteerd als het aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • het product is niet beschadigd;
  • het product is niet gebruikt;
  • het product bevindt zich in de ongeopende, onbeschadigde originele verpakking;
  • indien het product is geseald of is gesloten met een garantiesluiting, is de seal/garantiesluiting niet verbroken;
  • indien het product een verzorgingstool betreft (waaronder een kwast, borstel, kam, razor, scheermes, etc.), kan het om hygiënische redenen niet geretourneerd worden;
  • indien het product een cadeaubon betreft, kan het niet worden geretourneerd.

Bekijk de rest van het retourbeleid hier.