Get informed

FAQ

Hier vind je de veel gestelde vragen én de bijbehorende antwoorden, wel zo handig. Informatie over bestellen, betalen, verzendkosten, bezorging, noem maar op.

 

Blijf je zitten met een brandende vraag? Stel je vraag in de chat.

Korting, betalen, verzending

Door je in te schrijven voor de nieuwsbrief word je lid van onze tribe. Membert ontvangen regelmatig leuke acties en kortingen. En natuurlijk de beste baard-tips.

Je kunt je bestelling betalen via iDeal, creditcard, Bancontact en Klarna. En natuurlijk met Barbaarse biljetten (onze cadeaubonnen).

Onze standaard levertijd is één dag* bij bestellingen op werkdagen vóór 15.00 uur. Bestel je op werkdagen na 15.00 uur of in het weekend, dan kan de levertijd oplopen met een dag.

Uitzonderingen hierop zijn (feest)dagen waarop DHL/PostNL geen pakketten bezorgt.

*We zijn natuurlijk afhankelijk van de snelheid van DHL/PostNL.

Je betaalt geen verzendkosten bij een bestelwaarde vanaf €30,00. Heb je een lagere bestelwaarde, dan betaal je €4,95 voor de verzending.

Dit geldt niet bij aanschaf van Barbaarse biljetten: verzending is gratis aangezien de cadeaubonnen digitaal zijn.

Jazeker, wij verzenden ook naar België en Duitsland. De verzendkosten zijn in dat geval €5,99 bij een bestelwaarde tot €50,00 en gratis verzending bij een hogere bestelwaarde.

De standaard levertijd is twee dagen.

De bestelling op een ander adres laten bezorgen is zeker mogelijk. Vul bij het factuuradres je eigen adresgegevens in en bij het bezorgadres de adresgegevens van het adres waar je het pakket bezorgd wil hebben.

Direct na het afronden van je bestelling, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. Vervolgens ontvang je een mailtje wanneer de bestelling is verzonden, inclusief een link naar de statuspagina. Zo weet je dus continu waar 'ie uithangt.

Zijn er bijzonderheden, dan brengen we je daarvan natuurlijk ook op de hoogte.

Producten, ingrediënten

En of wij die verkopen! Je vindt de Barbaarse biljetten hier. Jawel, geheel in stijl en voor elk budget een optie: van €40,- tot €100,-. Welke barbaar maak jij blij?

Goed idee, doen! We hebben verschillende productsets samengesteld die leuk zijn om cadeau te doen. Kies de variant 'Met cadeauverpakking' en je (of de ontvanger) ontvangt het pakket in een apart doosjes, waarop geen (verzend)stickers worden geplakt. Kies bij het verzendadres voor het adres van de ontvanger en wij versturen het rechtstreek naar de lucky barbaar.

Gratis kaartje erbij: wil je een korte boodschap toevoegen of laten weten van wie het cadeau komt, vermeld dat dan in het opmerkingenveld bij het afrekenen. Anders gaat het pakket zonder informatie naar de ontvanger.

Op elke productpagina vind je de ingrediëntenlijst onder het kopje, hoe kan het ook anders, 'Ingrediënten'. Dezelfde informatie staat natuurlijk ook op het etiket van het product.

Alle ingrediënten van de Barbaric-producten vind je van a tot z hier terug, inclusief informatie over wat het is en wat het doet in een product.

Op elke productpagina staat een korte uitleg over het gebruik en op het etiket van het product natuurlijk ook. Maar meer informatie en inspiratie is altijd fijn, we get it. Lees daarom ook het Barbaarse blog.

Dit is een vraag die we vaak krijgen en hoort dus zeker thuis op deze pagina. Naast dat de drie een andere substantie hebben (van vloeibaar naar hard), is olie gericht op verzorging en balsem en wax op styling. Lees hier wat je met elk product kan en hoe je ze combineert.

De namen van die barbaarse wapens staan voor de geur die het product heeft. Elke geur is lekker mannelijk en door de houtachtige ondertonen zijn alle geuren goed met elkaar te combineren. Lees hier waar elke geur naar ruikt.

Retourneren

Dat kan zeker. Je hebt een zogenaamd zichttermijn van 14 dagen; dat betekent dat je tot 14 dagen na ontvangst van het product te tijd hebt om je te bedenken.

Let op: het uitgangspunt is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen. Alleen producten die op deze manier gehanteerd zijn, kunnen wij als retour accepteren. Stuur je een product retour dat hier niet aan voldoet, dan worden de kosten niet terugbetaald.

1. Stuur een mail naar klantenservice@barbaric.nl en geeft aan welk product je wil retourneren en om welke reden. Je ontvangt van ons vervolgens een mail met het retouretiket. Let op: het adres dat als afzender op het pakket staat is niet het retouradres.


2. Pak het product vervolgens goed in, print het etiket en plak deze op de doos en geef het pakket af bij de verzender die op het etiket staat (PostNL/DHL).


3. Hebben wij je retour ontvangen, dan krijg je en bevestiging per mail. En vervolgens storten wij het aankoopbedrag minus de kosten voor het retour terug.

De kosten voor het retourneren komen voor rekening van de klant. Wij verrekenen dit bedrag (de verzendkosten van PostNL/DHL) met het retourbedrag.